کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

آرزو و امید

  یا یاد و نام خدا 

  عکسی از دانش آموزان کلاس ما 

 

  آرزو دارم کودکانی که به من سپرده شده اند، سربلند باشند و تلاش می کنم تواناییهایشان شکوفا شوند. دوست دارم به بچه ها کمک کنم تا آنجا که ممکن است پیشرفت کنند و امیدوارم که بتوانم به این مهم نایل شوم.  

  بخشی از یادداشتهای یک معلم.....

نظرات 3 + ارسال نظر
ARIYAN.ZAMANI سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 18:52 http://WWW.ARIYANZAMANI.BLOGFA.COM

سلام خیلی عالی فقت سوال ریاضی بیشتری بگزارید

سلام.ممنون حتما سوال ریاضی هم خواهم گذاشت ودر کنار آنها تمرین املا هم خواهیم داشت. با تشکر

مبین زمانی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 14:41

عالیه فقط راجب مسائل درسی وعلمی مطالب جدیدبگذارید.

سلام خسته نباشید. حتما راجع به مسائل درسی و علمی هم مطالیب روی وبلاگ خواهیم گذاشت. با تشکر

مهرداد شهرویی یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 18:30

وبلاگ شما بسیار جالب بود.
امیدوارم این وبلاگ هرچه زود تر مطالب بیش تری در آن گنجانیده شود.


باتشکر
مهرداد شهرویی

سلام ممنون امیدوارم با تلاش شما شاهد پربارتر شدن وبلاگ کلاستان باشیم. با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد