کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

تبریک سال تحصیلی جدید

  با یاد و نام خدا  

 

  

  

 

   آغاز سال تحصیلی جدید را به همه ی فرهنگیان خصوصا همکارانم در اداره ی آموزش و پرورش مسجدسلیمان، کلیه ی اولیا ودانش آموزان عزیز تبریک می گویم و آرزو می کنم در سال تحصیلی جدید موفق باشند. 

  جا دارد در ابن ابتدای سال، یادی بکنیم از همکارانی که دیگر در بین ما نیستند و نیز از درگاه خداوند برای دوستانی هم که در بستر بیماری هستند آرزوی سلامتی و بهبودی داشته باشیم.  

                                                                                                      آمین   

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمان شنبه 30 آبان 1394 ساعت 20:15

سلام آقای بهرامی من آرمان شایان در سال تحصیلیه 93-92
دانش آموزتان بودم.
من هم الان هم کلاسی مهرداد هستم.
به خاطر زحماتی که کشیده اید سپاس گزارم.

با شما سال خوبی داشتیم

سلام آرمان عزیز. ممنونم که به وبلاگ خودتان سرزده و پیام گذاشتید. به مهرداد هم سلام برسان. برای همه ی شماها آرزوی موفقیت دارم. بهرامی

مهرداد چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 16:49

سلام آقاى بهرامى من مهردادم تو سال تحصیلیه 92-93 با شما سال خوبى رو پشت سر گذاشتم
و در مدرسه ى تیزهوشان ناحیه چهار قبول شده ام
میخواستم از شما تشکر کنم به خاطر دلسوزى که شما در کلاس براى دانش آموزان داشتید.
با تشکر مهرداد شهرویى

سلام بزرگمرد کوچک امیدوارم موفقیتهایت تداوم داشته باشد و تندرست باشی. به خانواده سلام برسان و قدر پدرو مادرت را بدان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد