کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

سخنی با اولیا

  با یاد ونام خدا

  سلام

  آزمون درس علوم تجربی که قرار بود چهارشنبه 29/8/ 1392 برگزار شود به علت تعطیلی آموزشگاه انجام  نشد که در زمان مناسب و با اطلاع قبلی برگزارخواهد شد. این فرصت مناسبی بود تا شما بتوانید فرزندتان را برای آزمون هماهنگ ریاضی روزدوشنبه 4/9/1392 آماده نمایید. ضمنا در این فاصله یک آزمون ریاضی کلاسی هم خواهیم داشت که برمبنای آن امتیاز درس ریاضی برای کارنامه ی مستمردوماهه ی مهرو آبان هم محاسبه خواهد شد. امیدوارم  شما اولیای محترم از این تعطیلی ناخواسته نهایت استفاده را برده و هرروز حداقل یک آزمون از فرزندانتان به عمل آورید تا برای آزمونهایی که گفتم آماده باشند.

  به آزمون اشاره کردم لطف کنید برگه های آزمونهای مختلفی که انجام شده و برایتان فرستاده می شود حتما بررسی و امضا بفرمایید تا من هم از نقطه نظراتتان آگاه شوم.   

  من هرروز برنامه ی کلاسی روز بعد را روی تابلونوشته و از بچه هامی خواهم آنرا در دفتر مخصوص برنامه ی درسیشان نوشته و به شما نشان دهند. هرروز که آزمونی برگزار می شود، حداکثر دوروز بعد برگه ی آزمون را برایتان خواهم فرستاد تا مطالعه بفرمایید. امیدوارم با تاکید بر نقاط ضعف احتمالی فرزندتان، بتوانیم در اصلاح آن موفق باشیم. ضمنا این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا فرزندنتان را آماده به مدرسه بفرستید و خدای ناکرده ناچار نباشید برای آوردن کتاب، دفتر یا تکلیفی که ممکن است عمدی جاگذاشته باشد، به مدرسه مراجعه نمایید.  

  در پایان از شما می خواهم مطلبی را که فردا یا پس فردا روی وبلاگ می گذارم حتما ملاحظه بفرمایید.   

تسلیت تاسوعا و عاشورا

با یاد و نام خدا   

 

تاسوعا و عاشورای حسینی بر همگان تسلیت باد

آدینه ی شماره ی هفت

  یا یاد و نام خدا 

  آدینه ی شماره ی هفت 

  برای دریافت فایل پی دی اف آدینه ی شماره ی هفت، اینجا کلیک کنید