کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

درخواستی از دانش آموزان عزیز

  با یاد و نام خدا 

  سلام. امیدوارم که همیشه موفق و سلامت باشید. زیاد وقتتان را نگیرم. تصمیم دارم مجموعه عکسهایی از دانش آموزانم را جمع آوری و وروی وبلاگ بگذارم. لطف کنید عکسهایی را که با همکلاسها و یا بامن در جشن روز معلم گرفته اید، برایم به آدرس ایمیلم بفرستید. ایمیل من هم این است :    torkdez@gmaik.com . باز هم برایتان آرزوی سلامت و موفقیت دارم و امیدوارم از تعطیلاتتان نهایت استفاده را بنمایید. با سپاس 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد شهرویی چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 11:13

مرسی از زحمت هایی که برای ما انجام دادید.

با یاد ونام خدا سلام مرد همیشه خندان و بزرگمرد کوچک. امیدوارم که همیشه موفق باشی و تلاش کنی پدرو مادر خوبت از تو راضی باشند. من اگر تلاشی کردم وظیفه ام بوده و باز هم ممنون از حسن نیتی که داری. به خانواده سلام برسان. راستی از عکسهایی که روز معلم گرفتی برایم نفرستادی. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد