کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

تبریک سال جدید تحصیلی

  با یاد و نام خدا 

  اولین مطلب وبلاگ کلاس ما را با استعانت از درگاه خداوند یکتا، با بهترین موضوع آغاز می کنیم، تبریک سال تحصیلی جدید 

  سال تحصیلی جدید را به همه ی دست اندرکاران تعلیم و تربیت خصوصا آموزگاران و دانش آموزان تبریک می گوییم. امیدواریم همه در سال جدید موفق باشند.

نظرات 6 + ارسال نظر
ارشیا طهماسب نیا شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 02:22

سلام اقای بهرامی من ارشیا هستم دانش اموز و همشهری شما امیدوارم موفق باشید آقا نفت مسلیمون خیلی بد داره بازی میکنه

با یاد و نام خدا سلام ارشیا جان فکر کردی فراموشتان کردم؟ همیشه به یادتان هستم. به خانواده سلام برسان. راستی در مورد نفت مسجدسلیمان گفتی. بد بازی نمی کند بلکه بد نتیجه می گیرد. تنشاء الله بهتر می شود. موفق باشی و با سپاس به خاطر پیام خوبت

ارشیا طهماسب نیا چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 18:14 http://arshiniania@blogsky

Baraye ghahremanie esteghlala doaa konid

ارشیا طهماسب نیا چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 18:12

سایت فوق الاده است جدول لیگ و عکس و باید بگم این سایت 4 یا 5 روز است که باز شده ولی 120بازدید داشته

arshia دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 14:33

Salam be dostanam agha sait ali ast

سلام ممنون از اظهار علاقه تان. راستی چرا فارسی ننوشته اید. با سپاس

ARIYAN.ZAMANI یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 15:41 http://WWW.ARIYANZAMANI.BLOGFA.COM

:خوشحالم:

ARIYAN.ZAMANI یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 15:28 http://WWW.ARIYANZAMANI.BLOGFA.COM

من آرین زمانی از کلاس 3-5 این وبلاگ را خیلی دوست دارم وامیدوارم چیز های بیشتری به این وبلاگ فرستاده شود:راضی

سلام موفق باشید. مطالب این وبلاگ در حقیقت حاصل تلاش های شما دانش آموزان است. یا سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد